dissabte, 20 de juny del 2009

A l'espai

Els tres amics i mig varen anar a una cova on hi havia dues imatges.
Una era d'una nau espacial i l'altre era la Lluna.
Quan varen arribar,varen veure una pantalla que creien que era una altra dimensió. Ells varen entrar i de cop varen veure un ca que estava rapejant, ells li varen preguntar com es nomia.
El ca els va contestar:
-Hola,jo som en Rapsy. I vosaltres?
-Nosaltres som na Pompa,Tomeu,Peter i la nostra mascota Rudolf. Abans erem els tres amics i mig però el nostre amic
Peter va desaparèixer,ara l'esteim cercant.
En Rapsy els va dur a casa seva.
Quan varen arribar varen veure a en Peter,i varen dir tots junts:
-Hola amic Peter !! A on eres?
I en Peter els va contestar:
-En Rapsy em va veure marejat hi em va dur a casa seva. Però ara
ja estoc bé.
Na Pompa va dir:
-Ara som una altra vegada,els tres amics i mig !!
En Rapsy es va fer tan amic d'en Peter que no el va deixar anar.
En Rapsy va dir:
-Perquè vos torni al vostre amic i Peter m'haureu de fer un favor enorme.

VOLEU SEBRE COM ACABA L'HISTÒRIA? IDÒ SEGUIU LLEGINT.


Continuarà ...










En Rapsy els va dir:
-Heu d'anar al rei de l'espai perquè em regali un planeta.
Na Pompa va dir:
-I quin planeta vols?
En Rapsy va contestar:
-Idooo ... Saturn !!
I tots varen dir:
-D'acord !!
Varen passar tres dir i els 3 amics i mig encara estaven cercant a on era la casa del rei.
Quan la varen trobar varen imprimir un mapa que sortia la casa del rei.
Varen entrar a la casa del rei i li varen dir:
-Ja que tens tants de planetes ens podries regalar Saturn?
I el rei lis va contestar:
-D'acord vos donaré Saturn,però em teniu que donar en Rapsy perque
em faci d'esclau.
I ells varen dir que si.
El rei els va donar el planeta Saturn ii quan el varen donar el planeta a en Rapsy,se'n va anar directament cap a Saturn.
Quan varen passar un parell de dies,els 3 amics i mig no li duien a en Rapsy al rei.
El rei va descobrir on vivien i va anar a la seva casa i va dir:
-On és en Rapsy?
-Emm... en Rapsy estaa ...
Els tres amics i mig no sabien que dir-li:
-En Rapsy se n'ha anat a comprar al supermercat.
-Idò ? Puc esperar-lo aquí ?
-No,és que tardara molt... ha de fer la compra del mes.
I el rei va contestar:
-Jo demà vendre a per en Rapsy.
-D'acord!
Va arribar el dia següent i el rei va tocar a al porta.
-Toc toc... que hi ha qualqú?
I ningú contestava,a la mitja hora,tampoc li varen contestar.
Se'n va anar tot emprenyat el que havia passat era que s'havien anat tots a Saturn a viure per sempre i mai més els varen veure.


Andrea i Saskia